Hot News
Axiopolis Cernavodă joacă sâmbătă, pe stadionul „Ideal”, pentru prima victorie a sezonului în Liga a 3-a.
Burduja avertizează împotriva preluării Napolact de Bonafarm: „O potențială strategie a unui stat în conflict cu UE”
Doi tineri de 18 și 19 ani, inculpați pentru un atac cibernetic ce a afectat luni de zile transportul public din Londra
Ilie Bolojan: Companiile de stat viabile trebuie să continue, iar cele cu pierderi cronice trebuie închise
Ilie Bolojan se află la Bruxelles pentru discuții despre programele de finanțare ale UE: „Trebuie să ne reglăm aspectele ce ţin de deficite”
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Noi imagini – Italienii au adus peste 300 de muncitori la autostrada cu cel mai dificil și important tronson construit în toată istoria României
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Economic > Noi imagini – Italienii au adus peste 300 de muncitori la autostrada cu cel mai dificil și important tronson construit în toată istoria României
Economic

Noi imagini – Italienii au adus peste 300 de muncitori la autostrada cu cel mai dificil și important tronson construit în toată istoria României

Data: 10 aprilie 2025 - 06:25
Petrache Poenaru 217
Distribuie
video noi imagini italienii au adus peste 300 de muncitori la autostrada cu cel mai dificil si mai important tronson construit in toata istoria romaniei 67f6bc4a6e66b

Sursa foto: Google Images

Noi imagini de pe șantierul autostrăzii Sibiu-Pitești

Noi imagini au fost prezentate de pe șantierul secțiunii 3 a autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, unde constructorul italian WeBuild a mobilizat peste 300 de muncitori. Această secțiune este considerată cel mai dificil și mai important tronson de autostradă construit în toată istoria României, incluzând cel mai lung tunel rutier.

Pe șantier sunt utilizate peste 80 de utilaje și echipamente, iar numărul muncitorilor va crește pe măsură ce noi puncte de lucru sunt deschise. WeBuild SpA, antreprenorul acestui lot, va executa 53 de structuri, un ecoduct și un tunel cu 2 galerii, fiecare având o lungime de 1,78 km.

Proiectul va necesita resurse semnificative, precum peste 100.000 de tone de oțel beton, mai mult de 1 milion m³ de beton și manipularea a peste 9 milioane m³ de pământ și agregate. Lucrările au început în ianuarie pe tronsonul Cornetu-Tigveni, iar termenul de finalizare este stabilit pentru 1 Decembrie 2028, marcând 110 ani de la Marea Unire.

În prezent, lucrările pregătitoare pentru construcția portalurilor celor două tuneluri sunt finalizate, iar lucrările la tunelul Poiana au început. Acesta va avea o lungime de 1,78 km și va include două galerii cu câte două benzi de circulație pe sens.

WeBuild va realiza cantități impresionante de lucrări, inclusiv excavații, umpluturi de terasamente și beton, contribuind astfel la dezvoltarea infrastructurii rutiere din România.

Italianii aduc 300 de muncitori pentru construcția autostrăzii Sibiu-Pitești

Recent, au fost mobilizați peste 300 de muncitori italieni pe șantierul Autostrăzii Sibiu-Pitești, în cadrul proiectului pentru construirea celui mai dificil tronson din istoria României. Acest tronson, Secțiunea 3 (Cornetu-Tigveni), are o lungime de 37,4 km și include tunelul Poiana, ce se va construi cu tehnologia TBM.

Autorizația de construire pentru tunelul Poiana a fost emisă la finele anului 2024, iar antreprenorul italian a demarat lucrările pregătitoare pentru construcția zonelor de acces ale instalației TBM, esențială pentru forarea celor două galerii ale tunelului. Tunelul Poiana va fi cel mai lung de pe această autostradă, având o lungime totală de 1,78 km, împărțit în două galerii cu câte două benzi pe sens.

Lucrările pe această secțiune a autostrăzii trebuie finalizate până în luna noiembrie 2027, conform contractului stabilit. Proiectul este realizat de asocierea dintre Webuild (Astaldi) și Tancrad, combinând expertiza italiană cu cea românească.

Autostrada Sibiu-Pitești, cu o lungime totală de 122,11 km, face parte din Coridorul 4 Pan-european, facilitând astfel legătura între Estul și Vestul Europei.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent peste 160 de cetateni chinezi lupta pentru rusia serviciile de informatii ucrainene strangem informatii credem ca sunt mai multi 67f6bab48e713 Peste 160 de cetățeni chinezi se alătură Rusiei, conform serviciilor de informații ucrainene: „Strângem informații, credem că sunt mai mulți”
Articolul următor o caruta s a rasturnat la cochirleni doua persoane sunt ranite 67f6bc4f0e3d3 O căruță s-a răsturnat la Cochirleni: Două persoane rănite
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
axiopolis cernavoda lupta sambata pe stadionul ideal pentru primul succes al sezonului in liga a 3 a 68cc6a370e0f2

Axiopolis Cernavodă joacă sâmbătă, pe stadionul „Ideal”, pentru prima victorie a sezonului în Liga a 3-a.

18 septembrie 2025 310
burduja avertizeaza impotriva preluarii napolact de maghiarii de la bonafarm o potentiala strategie a unui stat in conflict cu ue 68cc69908d53d

Burduja avertizează împotriva preluării Napolact de Bonafarm: „O potențială strategie a unui stat în conflict cu UE”

18 septembrie 2025 152
doi tineri de 18 si 19 ani inculpati pentru un atac cibernetic care a paralizat luni de zile transportul public din londra 68cc6984a2e7d

Doi tineri de 18 și 19 ani, inculpați pentru un atac cibernetic ce a afectat luni de zile transportul public din Londra

18 septembrie 2025 182
ilie bolojan companiile de stat care pot fi redresate trebuie sa continue cele care sunt in pierdere cronica trebuie inchise 68cc66140715b

Ilie Bolojan: Companiile de stat viabile trebuie să continue, iar cele cu pierderi cronice trebuie închise

18 septembrie 2025 3
ilie bolojan merge la bruxelles unde va discuta despre programele ue de finantare trebuie sa ne reglam aspectele ce tin de deficite 68cc661495a6e

Ilie Bolojan se află la Bruxelles pentru discuții despre programele de finanțare ale UE: „Trebuie să ne reglăm aspectele ce ţin de deficite”

18 septembrie 2025 341
barack obama acuza administratia trump in chestiunea concedierii lui kimmel s a ajuns la un nivel nou si periculos 68cc62d842acd

Barack Obama acuză administrația Trump în legătură cu concedierea lui Kimmel. „S-a ajuns la un nivel nou și periculos”

18 septembrie 2025 128

Te-ar putea interesa și...

video ministrul finantelor mesaj din varf de munte statul trebuie sa fie mai suplu 6777f024ab6b0
Economic

Ministrul Finanțelor, mesaj din vârf de munte: Statul trebuie să fie mai suplu

3 ianuarie 2025 314
zelenski oprirea gazului este una dintre cele mai mari infrangeri ale moscovei 6778052c22e5c
Economic

Zelenski: Oprirea gazului reprezintă una dintre cele mai mari înfrângeri ale Moscovei

4 ianuarie 2025 213
focar de pesta porcina africana in romania 67c2230e422ff
Economic

Focar de Pestă Porcină Africană în România

1 martie 2025 242
fintechos isi intareste echipa manageriala si vizeaza extinderea capabilitatilor ai 685a5a44987d5
Economic

FintechOS își consolidează echipa de conducere și își propune extinderea capacităților AI

24 iunie 2025 263
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?