Hot News
O zonă din Constanța nu are apă caldă
Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.
Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026
Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore
5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Băutura delicioasă care apără organismul de stres și alimentele grase
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Curiozitati > Băutura delicioasă care apără organismul de stres și alimentele grase
Curiozitati

Băutura delicioasă care apără organismul de stres și alimentele grase

Data: 8 decembrie 2024 - 18:13
Petrache Poenaru 300
Distribuie
bautura delicioasa care protejeaza corpul de stres si alimentele grase 6755b076038e9

Sursa foto: Google Images

Băutura delicioasă care apără organismul de stres și alimentele grase

Studiile recente sugerează că ciocolata caldă, în special cea bogată în flavanoli, poate avea un efect protector asupra organismului în contextul consumului de alimente grase și al stresului. Cercetătorii de la Universitatea din Birmingham au descoperit că pudra de cacao bogată în flavanoli poate îmbunătăți funcția vasculară, reducând astfel efectele negative ale unei mese bogate în grăsimi și a stresului.

Beneficiile ciocolatii calde bogate în flavanoli

Un studiu randomizat a implicat 23 de adulți care au consumat o masă grasă, inclusiv croissante cu unt și brânză, însoțite de lapte integral. Participanții au fost împărțiți în două grupuri: unul a consumat ciocolată caldă bogată în flavanoli, iar celălalt o băutură cu conținut scăzut de flavanoli. Ulterior, aceștia au fost supuși unui test mental stresant.

Cercetătorii au observat că participanții care au consumat ciocolata caldă bogată în flavanoli au avut o funcție vasculară îmbunătățită, artera brahială răspunzând mai bine la fluxul sanguin. Acest lucru sugerează că ciocolata caldă ar putea ajuta la reducerea riscurilor cardiovasculare asociate cu mesele bogate în grăsimi și stresul.

Recomandările specialiștilor

Oamenii de știință sugerează că consumul de ciocolată caldă bogată în flavanoli, echivalentul a 5,5 linguri de cacao neprocesată, ar putea atenua efectele negative ale alimentației bogate în grăsimi, în special în perioadele stresante. Deși nu au fost găsite dovezi concludente privind impactul asupra oxigenării creierului, flavanoli sunt asociați cu beneficii cognitive.

„Această cercetare arată că alimentele sau băuturile bogate în flavanoli pot fi utilizate ca strategie pentru a reduce efectele negative ale alegerilor alimentare mai puțin sănătoase în perioadele stresante”, a declarat Catarina Rendeiro, specialistă în nutriție.

Studiul a fost publicat în revista Food and Function și subliniază importanța alegerilor alimentare în gestionarea stresului și a sănătății cardiovasculare.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent lasconi romania nu poate sa valseze dupa cum canta rusia indemnul meu este la calm si gandire limpede 6755afbbe51af Lasconi: „România nu poate să valseze după cum cântă Rusia. Îndemnul meu este la calm și gândire clară”
Articolul următor un tip de ciocolata ar putea reduce riscul de diabet de tip 2 cu 21 6755b083a8400 Un tip de ciocolată ar putea diminua riscul de diabet de tip 2 cu 21%
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
o zona din constanta a ramas fara apa calda 6a0ddcc02b420

O zonă din Constanța nu are apă caldă

20 mai 2026 379
6a0ddcbc333ef

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 36
apicultorii avertizeaza vremea si lipsa florilor reduc productia de miere in 2026 6a0ddc71269b7

Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026

20 mai 2026 265
iranienii anunta ca 26 de nave au traversat stramtoarea ormuz in 24 de ore 6a0ddc5420627

Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore

20 mai 2026 212
5 stiri by libertatea monden a sabotat sau nu republica moldova romania la eurovision 2026 care a fost marii absenti de la nunta andreei balan cu victor cornea 6a0ddbd054f5d

5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?

20 mai 2026 190
6a0dd92c859ab

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 266

Te-ar putea interesa și...

de ce se spune ca trifoiul cu patru foi aduce noroc o istorie a raritatii simbolului si atentiei 695f6dff2762c
Curiozitati

De ce trifoiul cu patru foi este considerat un simbol al norocului? O istorie a rarității și semnificației sale

8 ianuarie 2026 285
a fost dezvoltata prima baterie de diamant din lume alimentata nuclear cu o durata de viata de 5 700 de ani 6752b9897a1a5
Curiozitati

A fost dezvoltată prima baterie de diamant din lume, alimentată nuclear, având o durată de viață de 5.700 de ani.

6 decembrie 2024 334
enigmaticul john dee ocultistul magicianul si spionul reginei elisabeta i 67ae1a0e6b74c
Curiozitati

John Dee: ocultistul, magicianul și spionul reginei Elisabeta I

14 februarie 2025 295
cat de posibil este sa dezvoltam intoleranta la carne dupa un post prelungit 67d706b17e413
Curiozitati

Cât de posibil este să dezvoltăm intoleranță la carne după un post prelungit?

17 martie 2025 364
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?