Hot News
Administrația județeană corectează neregulile de la Policlinica nr. 2: reevaluarea tarifelor pentru cabinete.
Firma unui fost deputat PNL va reabilita Colegiul Comercial „Carol I“ din Constanța, cu suma de 18 milioane de lei.
DJ 224 va fi modernizat: Consiliul Județean Constanța caută un proiectant.
Taxa de salubrizare ar putea fi revizuită! Administrația locală analizează cererea Polaris cu ajutorul unui auditor.
Capul rețelei din „Fabrica de Moșteniri“ lucra în familie! Ce rol aveau fratele și cumnata lui în manipularea apartamentelor și a sumelor mari de bani ale bătrânilor.
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Nu suntem Tomorrowland, dar suntem peste multe festivaluri din afară. Am devenit foarte atractivi
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Economic > Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Nu suntem Tomorrowland, dar suntem peste multe festivaluri din afară. Am devenit foarte atractivi
Economic

Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Nu suntem Tomorrowland, dar suntem peste multe festivaluri din afară. Am devenit foarte atractivi

Data: 4 iulie 2025 - 06:28
Petrache Poenaru 38
Distribuie
video profit ro tv alexandru petrea ceo highlight agency nu suntem tomorrowland dar suntem peste multe festivaluri din afara am devenit foarte atractivi 68675824dab81

Sursa foto: Google Images

România, o piață în expansiune pentru festivaluri

Vara aceasta, România se afirmă ca una dintre cele mai dinamice piețe de festivaluri din Europa, atingând standarde comparabile cu cele ale marilor evenimente internaționale. Alexandru Petrea, CEO-ul Highlight Agency, a declarat că vara 2025 se preconizează a fi „una dintre cele mai fierbinți” din punct de vedere al intensității din industria de evenimente.

„Am considerat vara asta ca fiind una dintre cele mai fierbinți de până acum, deoarece efuziunea din această piață de festivaluri a atins accente aproape maxime. Există o multitudine de festivaluri care se desfășoară, iar acest lucru ne bucură, punându-ne din nou pe harta Europei,” a explicat Petrea.

Competitivitatea și creativitatea în industria festivalurilor

Petrea a evidențiat că, în spatele acestei efervescențe, se află o competiție acerbă nu doar între festivaluri, ci și pentru atragerea consumatorilor. „Un festival este mult mai mult decât o activare clasică de brand. Este o bătălie constantă de creativitate, implementare și eficiență, pentru a oferi publicului exact ceea ce își dorește,” a adăugat el.

Superioritate în producție și creativitate

Comparând festivalurile din România cu cele internaționale, Petrea a subliniat diferențele semnificative de producție și creativitate. „Experiența de la festivalurile din afară mi-a arătat că, din punct de vedere al producțiilor, suntem mult peste anumite festivaluri. Ok, nu suntem Tomorrowland, dar din punct de vedere al creativității și producției de show, suntem mult peste anumite festivaluri din afară,” a afirmat CEO-ul Highlight Agency.

România devine din ce în ce mai atractivă pentru profesioniștii din scenotehnică, intensificându-se colaborările internaționale. „Este îmbucurător că profesioniști din scenotehnică vin către noi, sunt interesați să colaboreze și să ofere idei. Am devenit foarte atractivi, iar acest lucru spune multe despre evoluția noastră în domeniu,” a concluzionat Petrea.

Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Festivalurile din România sunt competitive la nivel internațional

Alexandru Petrea, CEO al Highlight Agency, a subliniat că, deși România nu poate fi comparată cu festivaluri renumite precum Tomorrowland, agenția sa a reușit să devină extrem de atractivă, depășind multe evenimente din străinătate. Petrea a discutat despre nivelul de profesionalism și adaptabilitate în piața festivalurilor din România, evidențiind importanța constantă a brandului în ochii publicului.

„Trebuie să fii permanent în atenția consumatorului cu o experiență care să aducă un plus. Tradiția este esențială, astfel încât brandul să fie mereu prezent și să ofere constanță în experiențele sale”, a afirmat el.

Highlight Agency își structurează activitățile pe baza unui plan elaborat la începutul anului, asigurând astfel că toate activările sunt scalabile și coerente. Petrea a explicat că modularitatea setup-ului reprezintă o provocare majoră, dar agenția a reușit să dezvolte un kit modular adaptabil, care poate fi utilizat atât în spații mici, cât și în cele mari.

„Adaptabilitatea, modularitatea și logistica sunt componente esențiale într-un setup de festival. Gândim de la început, știind planul brandului pe întregul an și unde își dorește să participe”, a adăugat el.

În ciuda provocărilor întâmpinate, inclusiv condițiile meteorologice și aglomerația, Petrea subliniază că piața festivalurilor din România a crescut semnificativ, depășind estimările de un miliard de lei. Această dezvoltare reflectă nu doar interesul crescut al publicului, ci și eforturile agențiilor de a oferi experiențe de calitate superioară.

Alexandru Petrea: Festivalurile din România devin tot mai atractive

Alexandru Petrea, CEO al Highlight Agency, a declarat că festivalurile din România au evoluat semnificativ, devenind mai atractive decât multe evenimente internaționale. El a subliniat diversificarea brandurilor care aleg să se asocieze cu aceste evenimente, evidențiind că o gamă variată de produse și servicii contribuie la crearea unei experiențe mai complexe și complete pentru participanți. „Gama jucătorilor din piața de sponsorship la festivaluri s-a diversificat și este un lucru absolut minunat, pentru că un festival, per ansamblu, înseamnă experiență”, a afirmat Petrea.

În contextul actual, presiunea asupra brandurilor crește, iar publicul așteaptă din ce în ce mai mult de la activările de festival. Petrea a remarcat că inovația și relevanța vor fi esențiale pentru a diferenția brandurile în 2025. „Anul ăsta mai mult ca niciodată, brandurile au înțeles că trebuie să facă ceva out of the ordinary”, a adăugat el.

CEO-ul Highlight Agency a menționat că perspectiva economică rămâne optimistă, fără un val de pesimism în rândul organizatorilor de festivaluri. Aproximativ 30% dintre participanții la festivaluri provin din afara țării, ceea ce ajută la stabilizarea pieței. „Din discuțiile cu organizatorii de festivaluri, înțeleg că nu există încă un val de pesimism. Există interes inclusiv din zona asta și atunci cumva lucrurile se balansează”, a concluzionat Petrea.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent kik profitul in romania a explodat 6867547881c12 KiK – profitul în România a crescut semnificativ
Articolul următor tesla model y nu mai este cea mai vanduta masina din lume a fost depasita de un suv celebru 6867583675860 Tesla Model Y a fost depășită ca cea mai vândută mașină din lume de un SUV celebru.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
administratia judeteana corecteaza neregulile de la policlinica nr 2 reevalueaza tarifele pentru cabinete 691524eeac7bc

Administrația județeană corectează neregulile de la Policlinica nr. 2: reevaluarea tarifelor pentru cabinete.

13 noiembrie 2025 10
firma unui fost deputat pnl va reabilita colegiul comercial carol i din constanta cu 18 milioane de lei 69151dea81f26

Firma unui fost deputat PNL va reabilita Colegiul Comercial „Carol I“ din Constanța, cu suma de 18 milioane de lei.

13 noiembrie 2025 250
dj 224 va fi modernizat consiliul judetean constanta cauta proiectant 69151337006db

DJ 224 va fi modernizat: Consiliul Județean Constanța caută un proiectant.

13 noiembrie 2025 13
taxa de salubrizare ar putea fi revizuita administratia locala verifica solicitarea polaris cu ajutorul unui auditor 69150fd7490f4

Taxa de salubrizare ar putea fi revizuită! Administrația locală analizează cererea Polaris cu ajutorul unui auditor.

13 noiembrie 2025 227
capul retelei din fabrica de mosteniri lucra in familie ce rol aveau fratele si cumnata lui si cum invarteau apartamentele si sumele mari de bani ale batranilor 69150983d5f24

Capul rețelei din „Fabrica de Moșteniri“ lucra în familie! Ce rol aveau fratele și cumnata lui în manipularea apartamentelor și a sumelor mari de bani ale bătrânilor.

13 noiembrie 2025 149
mm stoica i a dat dreptate lui gigi becali si a urecheat un fotbalist de la fcsb nu ai cum sa faci asa 691504758c0f8

MM Stoica l-a susținut pe Gigi Becali și l-a criticat pe un fotbalist de la FCSB: ”Nu ai cum să faci așa”

13 noiembrie 2025 251

Te-ar putea interesa și...

meta estate trust intentioneaza sa se extinda pe piata de retail si anunta planuri de investitii de 10 milioane de euro 67bc2de685736
Economic

Meta Estate Trust își propune extinderea pe piața de retail și anunță investiții de 10 milioane de euro

24 februarie 2025 277
altex deschide un magazin in targoviste 67ff85f001215
Economic

Altex deschide un nou magazin în Târgoviște

16 aprilie 2025 283
pe profit insider dacia performanta notabila 682fe766e17ca
Economic

Pe Profit Insider: Dacia – performanță remarcabilă

23 mai 2025 43
anunt ample lucrari la sistemul de termoficare din capitala peste 900 de blocuri raman fara apa calda 684fd8c088e7a
Economic

ANUNȚ Lucrări extinse la sistemul de termoficare din Capitală. Peste 900 de blocuri vor rămâne fără apă caldă.

16 iunie 2025 43
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?