Altexpress a înregistrat o creștere semnificativă de 35% în primul trimestru din 2025, având ca obiectiv depășirea pragului de 3 milioane de euro în venituri până la finalul anului. Compania a încheiat anul 2024 cu o creștere de 50% a cifrei de afaceri, atingând 2,45 milioane de euro.
Fondată în 2015 de Maher Tarazi, Altexpress a livrat aproximativ 2,5 milioane de comenzi pentru 40.000 de clienți în decursul unui deceniu. În prezent, compania oferă soluții integrate de depozitare, e-fulfillment și curierat pentru circa 60 de clienți din România, Bulgaria, Ungaria, Croația și Slovenia.
„Am pornit Altexpress cu o viziune clară: logistica pentru eCommerce trebuie să fie mai mult decât livrare rapidă. Trebuie să fie predictibilă, scalabilă și complet integrată”, a declarat Maher Tarazi, CEO și fondator Altexpress. El a subliniat că strategia companiei se dovedește a fi eficientă, avansul din 2024 și începutul puternic din 2025 confirmând acest lucru.
În 2025, Altexpress își planifică extinderea regională, inclusiv investiții în inteligență artificială și dezvoltarea echipei. Compania își propune să își extindă capacitatea de depozitare în afara României și să introducă mai multă automatizare în toate etapele procesului logistic. Această creștere este stimulată de cerințele clienților pentru livrări rapide și soluții de fulfillment transfrontalier eficiente.
Piața de fulfillment din România și din regiune continuă să se dezvolte, impulsionată de expansiunea eCommerce-ului și de recentele schimbări politice, cum ar fi aderarea României la Spațiul Schengen. Aceasta a dus la o accelerare a logisticii transfrontaliere, comercianții căutând parteneri de încredere pentru livrări în întreaga Uniune Europeană.