Un nou proiect Family Market în Iași
Compania IULIUS a anunțat demararea celui de-al treilea proiect de retail de proximitate Family Market, situat în comuna Tomești, județul Iași. Aceasta este o continuare a conceptului inițiat în 2022, când au fost inaugurate două locații în comuna Miroslava și în cartierul Bucium din Iași.
Investiția pentru noul Family Market va fi de aproximativ 28 milioane de euro și va include o suprafață închiriabilă de aproximativ 16.000 mp. Proiectul va oferi un mix variat de servicii, inclusiv shopping, spații verzi, sport, servicii utile zilnic și opțiuni de petrecere a timpului liber.
Lucrările de construcție sunt planificate să înceapă până la sfârșitul acestui an, cu un termen estimat de finalizare în ultimul trimestru al anului 2026.
„Conceptul Family Market și-a demonstrat utilitatea în sprijinul calității vieții în comunitățile în expansiune din jurul Iașului, aducând servicii esențiale mai aproape de locuitori,” a declarat Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market. Acesta a menționat că experiența acumulată din proiectele anterioare va fi aplicată și în cazul Family Market Tomești, având scopul de a facilita un stil de viață urban și modern pentru familii.
Family Market Tomești va include un supermarket, alături de un mix personalizat de servicii și magazine locale, cum ar fi fashion, articole sportive, farmacie, cofetărie, farmacie și multe altele. De asemenea, va fi amenajat un parc de aproximativ 10.000 mp, dotat cu arbori maturi, gazon și zone de activitate pentru copii.
Proiectul va crea peste 450 de locuri de parcare și va include lucrări de modernizare a infrastructurii, precum lărgirea străzii adiacente și realizarea unui sens giratoriu. Vor fi disponibile și locuri pentru parcarea bicicletelor, precum și spații pentru încărcarea mașinilor electrice.
Al treilea proiect Family Market în Iași
Un nou proiect Family Market își face apariția în Iași, având o investiție de 28 milioane euro. Această inițiativă se alătură celor două proiecte inaugurate în 2022, care au avut o investiție totală de peste 24 milioane euro.
Proiectele Family Market, inclusiv cel recent anunțat, sunt concepute pentru a răspunde nevoilor comunităților locale, având suprafețe închiriabile de retail semnificative. Mixul de shopping va include branduri cunoscute precum Auchan, Sinsay, dm drogerie markt, Dr. Max și McDonald’s Drive Thru, alături de antreprenori și producători locali și naționali.
Toate cele trei proiecte sunt amplasate în zone accesibile și sunt dotate cu soluții de mobilitate, inclusiv parcări pentru autoturisme și biciclete, precum și stații de încărcare pentru vehicule electrice. În plus, acestea includ spații verzi cu arbori maturi și plante decorative, contribuind astfel la reducerea amprentei de carbon.
Din 2023, proiectele Family Market Bucium și Miroslava sunt gestionate într-un parteneriat de tip joint venture între IULIUS și grupul de investiții româno-american W&E Assets.