Hot News
Operaţiunea Jupiter 4: peste 200 de percheziții și 68 de persoane vizate pentru audieri. Ce prejudicii sunt în cauzele investigate
Gică Craioveanu are un comentariu: ”Am mai văzut asta doar la Balaci”
„Reparația unei file de istorie: Rămășițele ultimului domnitor al Moldovei, Grigore Alexandru Ghica, vor fi repatriate din Franța”
Scandal uriaș provocat de Interul lui Chivu: doi angajați concediați!
Analiză Catedrala Mântuirii Neamului, o provocare pentru Moscova: „Este o competiție de influență”
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Cinci minute de reclamă la junk food determină copiii să mănânce mai mult
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Actual > Cinci minute de reclamă la junk food determină copiii să mănânce mai mult
Actual

Cinci minute de reclamă la junk food determină copiii să mănânce mai mult

Data: 11 mai 2025 - 18:58
Petrache Poenaru 171
Distribuie
doar cinci minute de reclama la junk food determina copiii sa manance mai mult 6820d1dd4b6aa

Sursa foto: Google Images

Impactul publicității la junk food asupra consumului de calorii la copii

Un studiu recent a arătat că doar cinci minute de publicitate la junk food pot determina copiii să consume semnificativ mai multe calorii într-o zi. Cercetarea a implicat 240 de tineri cu vârste între 7 și 15 ani din Marea Britanie, care, după ce au vizionat reclame la produse bogate în grăsimi saturate, zahăr și sare, au consumat în medie cu 130 de calorii mai mult.

După vizionarea reclamelor, copiii au mâncat cu 58 de calorii mai mult la gustări și cu 73 de calorii mai mult la prânz, comparativ cu perioada în care au fost expuși la reclame nealimentare. Studiul a demonstrat că efectul asupra consumului de calorii este consistent, indiferent dacă reclamele erau pentru alimente specifice sau pentru mărci de fast-food.

Emma Boyland, autorul principal al studiului, a subliniat importanța acestor descoperiri, afirmând: „Acesta este primul studiu care arată că publicitatea alimentară exclusiv de marcă afectează ceea ce mănâncă copiii. Copiii nu mănâncă mai mult doar imediat după publicitatea alimentară, ci consumă mai multe calorii și la masa de prânz, la câteva ore după expunerea la reclame.”

Etichete:copiifoodjunkmancarereclama
Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent prima reactie a moscovei la conditia pusa de zelenski pentru negocieri directe intre rusia si ucraina 6820ce4aa3790 Reacția Moscovei la condiția impusă de Zelenski pentru negocierile directe între Rusia și Ucraina
Articolul următor cristina neagu prima reactie dupa ce a castigat cupa romaniei cu csm bucuresti 6820d5413a3ab Cristina Neagu, prima reacție după câștigarea Cupei României cu CSM București
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
video operatiunea jupiter 4 peste 200 de perchezitii si 68 de persoane vizate pentru audieri ce prejudicii sunt in cauzele anchetate 69099eb693f25

Operaţiunea Jupiter 4: peste 200 de percheziții și 68 de persoane vizate pentru audieri. Ce prejudicii sunt în cauzele investigate

4 noiembrie 2025 341
gica craioveanu are un remarcat am mai vazut asta doar la balaci 69099eac67248

Gică Craioveanu are un comentariu: ”Am mai văzut asta doar la Balaci”

4 noiembrie 2025 4
video e reparatia unei file de istorie ramasitele ultimului domnitor al moldovei grigore alexandru ghica vor fi repatriate din franta 69099b8d0b015

„Reparația unei file de istorie: Rămășițele ultimului domnitor al Moldovei, Grigore Alexandru Ghica, vor fi repatriate din Franța”

4 noiembrie 2025 283
scandal monstru din cauza interului lui chivu doi oameni dati afara 69099b003c7bf

Scandal uriaș provocat de Interul lui Chivu: doi angajați concediați!

4 noiembrie 2025 4
analiza catedrala mantuirii neamului o provocare pentru moscova este o competitie de putere soft 690997afe544c

Analiză Catedrala Mântuirii Neamului, o provocare pentru Moscova: „Este o competiție de influență”

4 noiembrie 2025 143
alexandru nazare despre decizia iccj in dosarul micula justitia a stabilit clar ca anaf a actionat corect 6909954f2e95c

Alexandru Nazare comentează decizia ÎCCJ în dosarul „Micula”: „Justiţia a stabilit clar că ANAF a acţionat corect”

4 noiembrie 2025 4

Te-ar putea interesa și...

contestatiile fiului lui sever muresan impotriva mandatului european de arestare au fost respinse de curtea de apel paris 672c8ff471a1c
Actual

Curtea de Apel Paris a respins contestațiile fiului lui Sever Mureșan față de mandatul european de arestare.

7 noiembrie 2024 251
ce planuia sa faca putin cu ucraina cand a inceput invazia noi documente arata planurile initiale ale rusiei pentru un acord de pace 672c49d78c043
Actual

Ce intenționa Putin să facă cu Ucraina la începutul invaziei. Documente recente dezvăluie planurile inițiale ale Rusiei pentru „un acord de pace”

7 noiembrie 2024 220
modele de subiecte si bareme de corectare la geografie pentru bacalaureat 2025 elevii se pot pregati pentru examenul din vara 67304c220d698
Actual

Subiecte și bareme de corectare la geografie pentru Bacalaureat 2025. Elevii se pot pregăti pentru examenul de vară.

10 noiembrie 2024 206
cutremur in romania luni dimineata 6731be9419aca
Actual

Cutremur în România, în dimineaţa zilei de luni

11 noiembrie 2024 240
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?