Continental anunță conducerea Aumovio SE, fără director financiar
Continental a finalizat lista directorilor care vor forma Consiliul de Administrație al Aumovio SE, noua companie ce se va desprinde din divizia Automotive și se va lista pe bursă în acest an. Consiliul va include șase membri, cu Philipp von Hirschheydt în rolul de CEO. În poziția de CHRO a fost numit Ingo Holstein, iar celelalte locuri vor fi ocupate de Boris Mergell, Ismail Dagli și Jean-François Tarabbia, fiecare având responsabilități specifice în domenii precum Safety and Motion, Architecture and Networking și Autonomous Mobility.
Un aspect notabil este absența unui director financiar, după ce Karin Dohm a anunțat că nu va continua în această funcție. În prezent, rolul interimar de CFO este preluat de CEO-ul Philipp von Hirschheydt, în timp ce compania caută un înlocuitor. Continental a declarat că „Karin Dohm a decis să nu preia rolul planificat, de director financiar al Aumovio SE, din motive personale”.
Aumovio România se pregătește de concedieri
Aumovio România, care are deja un director, se pregătește să concedieze câteva sute de angajați. Aceste măsuri sunt parte a unui proces de reorganizare pe fondul tranziției către noua structură a companiei. În contextul acestor schimbări, Continental a subliniat că directori cu experiență vastă vor prelua sarcini suplimentare pentru a asigura o tranziție lină.
Compania este programată să organizeze Market Day pe 24 iunie, urmată de listarea pe bursă în luna septembrie.
Continental anunță conducerea Aumovio SE și concedieri în România
Continental a dezvăluit conducerea viitoarei companii Aumovio SE, cu excepția directorului financiar care a renunțat la funcție. Aumovio România va fi condusă de Liviu Bălan, care a fost numit în această funcție acum trei luni și va avea aproximativ 14.000 de angajați. Compania se pregătește să concedieze câteva sute de oameni, în contextul unor măsuri de eficientizare.
Aumovio România va dispune de două unități de producție în Sibiu și Timișoara, precum și de patru centre de cercetare-dezvoltare în Brașov, Timișoara, Iași și Sibiu. Lăcrămioara Daraban, HR Coordinator al Aumovio România, a declarat că România va deveni a doua cea mai mare țară în termeni de număr de angajați pentru companie, contribuind semnificativ la vânzări.
În prealabil, Continental a anunțat un plan de concedieri ca parte a strategiei de consolidare a competitivității în sectorul automotive din România, având în vedere provocările actuale ale pieței auto aflate în transformare.
Continental anunță conducerea Aumovio SE
Continental a făcut publică conducerea viitoarei companii Aumovio SE, cu mențiunea că directorul financiar a decis să renunțe la funcție.
Condiții dificile la Aumovio România
Aumovio România are deja un șef, însă compania se pregătește să concedieze câteva sute de angajați. Aceste măsuri vor afecta aproximativ 640 de locuri de muncă din locațiile Automotive din România, în special la sediul din Timișoara, unde vor fi reduse posturi atât din producție, cât și din domeniul cercetării și dezvoltării.
Separarea activităților Continental
Continental și-a separat toate activitățile în companii independente, începând cu Powertrain, care a devenit Vitesco, urmată de Automotive, iar în curând și Contitech, care se pregătește de separare și o posibilă vânzare. La finalul acestui proces, Continental va rămâne o companie exclusiv de anvelope.