ING Bank România a raportat, în primul trimestru, o creștere a veniturilor de 14,1%, atingând suma de 1 miliard lei, comparativ cu 877 milioane lei în aceeași perioadă a anului anterior. Profitul net a crescut cu 7,8%, ajungând la 374 milioane de lei. În plus, activele totale ale băncii au crescut cu 2,8%, atingând 73,4 miliarde lei.
„În primul trimestru al anului, am reușit să înregistrăm o performanță bună, în ciuda contextului macroeconomic și politic provocator. Am continuat ritmul susținut de investiții în dezvoltarea de produse și servicii noi pentru clienții noștri”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO-ul ING Bank România.
Depozitele au rămas un instrument de interes pentru clienți, având o creștere de 3,2%, atingând 64 miliarde lei. De asemenea, produsele de investiții sunt din ce în ce mai populare. În primele trei luni din 2025, 91% din totalul vânzărilor de produse bancare au fost realizate prin ING Home’Bank, ceea ce reprezintă o creștere de 9% față de aceeași perioadă a anului 2024.
ING Bank România continuă să se adapteze la nevoile clienților, 98% dintre clienții noi alegând să deschidă relația cu banca prin procesul de înrolare digital. Aplicația de mobil este preferată de 85% dintre clienții activi, fiind utilizată exclusiv de 9 din 10 utilizatori de Home’Bank. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, logările în Home’Bank au crescut cu 7%, iar clienții accesează aplicația în medie de 29 de ori pe lună.
Profit în Creștere pentru ING Bank România
ING Bank România continuă să înregistreze o creștere organică remarcabilă, devenind singura bancă din top 10 bănci locale după active care a realizat această performanță fără a efectua achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci.
Cu peste 1,9 milioane de clienți, ING Bank România oferă servicii diverse, acoperind trei segmente principale de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate, precum și Wholesale Banking.