Dacia în Germania: Vânzări sub presiune, dar peste Toyota
Anul a început cu provocări pentru Dacia pe piața din Germania, unde vânzările au scăzut semnificativ. În luna ianuarie, Dacia a vândut 5.728 de autoturisme, înregistrând o scădere de -13,6% față de anul precedent. Cota de piață a mărcii a coborât sub 3%, dar rămâne aproape dublă față de principalii rivali de la Stellantis, Citroen și Fiat.
În ciuda scăderilor generale din piață, Dacia a reușit să depășească Toyota, care a vândut 5.430 de mașini în aceeași perioadă. Aceasta este o realizare notabilă, având în vedere că Toyota are o prezență tot mai puternică în Europa, și în special în Germania.
În total, Germania a înmatriculat 207.640 de autoturisme în ianuarie, ceea ce reprezintă o scădere de 2,8% comparativ cu anul trecut. Această situație este influențată de noile reglementări privind emisiile de CO2, care ar putea determina producătorii să limiteze producția și vânzările de automobile cu emisii ridicate.