Decathlon lansează o nouă linie de modă
Retailerul francez de articole sportive Decathlon a anunțat că, după o perioadă de testare, va lansa o colecție de îmbrăcăminte dedicată purtării zilnice, care va fi disponibilă în 2024. Această nouă linie, destinată bărbaților, femeilor și unisex, va include hanorace, tricouri, jachete cu fermoar și colanți, menite să fie purtate nu doar pe terenurile de sport.
Noua colecție se va concentra pe piese esențiale, inspirate din sportswear, și are scopul de a consolida prezența retailerului pe piața stilului de viață (lifestyle). Consumatorii au început deja să integreze produsele Decathlon în garderoba lor de zi cu zi, iar acest demers vine ca răspuns la cererea crescută din partea clienților pentru articole de îmbrăcăminte care să se potrivească mai bine cu stilul casual.
Loïc Movellan, director de comunicare al Decathlon Sportswear, a declarat că există o cerere mare din partea consumatorilor, care ar cumpăra produsele dacă acestea ar fi gândite mai bine din punct de vedere al volumului și culorilor. Această inițiativă subliniază angajamentul Decathlon de a se adapta la preferințele clienților și de a extinde oferta sa pe piața modei.
Decathlon își extinde oferta de modă
Decathlon își propune să umple un gol existent pe piața de îmbrăcăminte casual, lansând o nouă linie de modă adaptată vieții de zi cu zi. După succesul colecțiilor capsule de anul trecut, inclusiv colaborarea cu magazinul parizian Starcow, retailerul continuă să își extindă oferta în domeniul îmbrăcămintei.
Noua strategie a Decathlon vizează crearea unor piese care să reflecte tendințele actuale din modă. „Lucrăm la croieli pentru a fi mai în ton cu trendurile. De exemplu, vom avea o croială mai largă, materiale mai rafinate, țesături mai groase și culori mai potrivite cu tendințele actuale,” explică Movellan, un reprezentant al brandului.
În continuarea colecției de bază, Decathlon pregătește noi lansări tematice, inclusiv o linie inspirată de estetica tenisului vintage, denumită „Old Money”, și colecții orientate spre activitățile outdoor, planificate pentru sezonul de iarnă 2025, dar cu un accent pe fashion.
Obiectivul retailerului este clar: „să devină referința sigură în materie de sportswear”, oferind alternative la brandurile de lifestyle sportiv, la prețuri mai atrăgătoare. De exemplu, un hanorac va costa în jur de 40 de euro, ceea ce reprezintă un avantaj competitiv față de brandurile premium.
În martie, pe lângă linia de bază, Decathlon a lansat și trei modele de sneakers, destinate „purtării zilnice”. Anunțul acestora a fost însoțit de un comunicat de presă intitulat „Pentru a alerga bine la Paris Fashion Week”, subliniind ambițiile brandului de a pătrunde în lumea modei.