FRF lansează brandul ‘Generația de Suflet’
Federația Română de Fotbal (FRF) a anunțat lansarea brandului ‘Generația de Suflet’, un simbol care reflectă dăruirea și civilizația echipei naționale la Euro 2024. Președintele FRF, Răzvan Burleanu, a subliniat importanța acestui moment, afirmând că România a demonstrat un exemplu internațional de dăruire pe teren și de respect în afara acestuia.
Brandul ‘Generația de Suflet’ se dorește a fi mai mult decât o simplă etichetă; este o manifestare a unui nou spirit colectiv, o expresie a valorilor de determinare, disciplină și solidaritate care au unit națiunea română. Acești tineri jucători nu au reușit doar să câștige meciuri, ci au creat legături emoționale profunde între români, oferind inspirație într-o perioadă în care unitatea este esențială.
Identitatea vizuală a acestui brand reflectă speranța, rezistența și spiritul de echipă, transformând ‘Generația de Suflet’ într-un fenomen cultural care încurajează apartenența și unitatea. Răzvan Burleanu a accentuat că acest brand nu este doar despre fotbal, ci despre emoțiile și valorile pe care le împărtășim cu toții, devenind astfel o declarație de continuitate pentru viitor.
FRF lansează brandul ‘Generația de Suflet’
Federatia Română de Fotbal (FRF) a anunțat lansarea brandului ‘Generația de Suflet’, un proiect menit să evidențieze valorile și spiritul echipei naționale. Răzvan Burleanu, președintele FRF, a subliniat importanța acestui brand prin afirmația că România a fost un exemplu internațional de dăruire pe teren, dar și de civilizație în afara acestuia.
În viitorul apropiat, FRF intenționează să extindă acest brand prin lansarea unei game de produse de retail ‘Generația de Suflet’, care va aduce mai aproape de fani valorile promovate de echipa națională.