InterContinental își extinde prezența în România cu un nou brand hotelier
Grupul hotelier InterContinental va intra în România în acest an cu brandul Indigo, având ca obiectiv transformarea hotelului Dacia din Satu Mare, inaugurat în 1902. Această mișcare a fost anunțată anterior de Profit.ro și a fost anticipată de specialiști din domeniu.
Hotelul Dacia a fost achiziționat în 2018 de o companie ungară, iar statul român nu a exercitat dreptul de preempțiune din cauza costurilor ridicate de renovare a clădirii, conform declarațiilor oficiale ale conducerii Direcției de Cultură din Satu Mare.
După renovare, hotelul va avea 62 de camere și va fi lansat în 2025, operarea acestuia fiind realizată printr-un acord de franciză cu operatorul maghiar Hotel & More.
Brandul Indigo, parte din portofoliul InterContinental, este un brand global de tip boutique, care își propune să reflecte cultura locală și caracterul zonei. În prezent, există 143 de hoteluri Indigo în întreaga lume, cu planuri de deschidere a încă 127 de unități în următorii 3-5 ani.
În plus, InterContinental a lansat recent un hotel sub brandul Crowne Plaza – Crowne Plaza Constanța Mamaia Beach – și deține alte trei proprietăți în România: Intercontinental Athénée Palace Bucharest, Crowne Plaza Bucharest și Holiday Inn Bucharest-Times.
Hotelul Dacia, considerat monument istoric, a fost nefuncțional pentru o perioadă și se află într-o stare de degradare, fiind construit conform planurilor unor arhitecți maghiari.