Lidl își crește afacerile în România
Companiile din România ale retailerului german Lidl au încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde de lei net, reprezentând o creștere de 9% față de anul precedent. Această performanță financiară a fost influențată de atragerea unui număr mai mare de clienți, datorită politicii de prețuri stabile în raport cu inflația și extinderii rețelei de magazine.
„Efortul continuu de a menține stabilitatea prețurilor mici, investițiile în categorii de marfă esențiale și aplicația Lidl Plus au fost baza creșterii noastre solide și în 2024. Ne menținem angajamentul de a oferi românilor produse de calitate la prețuri accesibile”, a declarat José Alberto Chueca Val, CEO Lidl România.
În 2024, ponderea achizițiilor de la furnizori români a depășit 50%, iar Lidl a colaborat cu 535 de furnizori locali, cu 13% mai mult decât în anul anterior. Compania a facilitat, de asemenea, exportul produselor furnizorilor români către magazine Lidl din Europa, în valoare de peste 63 milioane de euro, de aproape trei ori mai mult decât în 2023.
În plus, Lidl a anunțat planuri de deschidere a încă 25 de magazine până la finalul anului 2025, continuând astfel expansiunea pe piața românească.