Pop Mart lansează un nou concept de bijuterii în Shanghai
Producătorul de jucării ”blind box” Pop Mart, cunoscut pentru popularitatea personajului său Labubu, a deschis vineri primul magazin de bijuterii în Shanghai, sub noul brand Popop, conform unui raport Reuters.
Noul concept își propune să extindă universul Pop Mart dincolo de jucării, oferind accesorii precum brățări, inele și coliere decorate cu personaje emblematice precum Labubu, Molly și Skullpanda, informează News.ro.
Prețurile bijuteriilor încep de la aproximativ 350 de yuani (≈45 EUR) pentru pandantive sau inele simple și pot ajunge până la 2699 de yuani pentru coliere cu modele metalice detaliate. Majoritatea pieselor se vând sub pragul de 1.000 de yuani.
Chiar și în contextul unei încetiniri a consumului intern din China, Pop Mart continuă să fie solicitat atât pe piața locală, cât și pe cele internaționale. Acțiunile companiei au înregistrat o creștere de peste 200% în 2025.
Fang Ke, o clientă de 35 de ani, a declarat că a cumpărat o brățară Labubu de 699 yuani ca un cadou de ziua ei, subliniind impactul vizual puternic și culorile vii ale produselor Pop Mart, care sunt apreciate și de fiica sa.
Acest nou concept de bijuterii oferă consumatorilor o dimensiune emoțională, combinând accesibilitatea cu un impact estetic notabil.