Profitul net al Purcari se reduce cu 30%
Compania Purcari Wineries a raportat o scădere a profitului net de 30,62%, ajungând la 55,51 milioane lei, comparativ cu 80,02 milioane lei în anul anterior.
Majorare a vânzărilor pe piața principală din România
În ciuda diminuării profitului net, Purcari Wineries a înregistrat o creștere de 15% a vânzărilor pe piața principală din România. Veniturile din contractele cu clienții au crescut cu 3,47%, atingând 382,48 milioane lei, față de 369,64 milioane lei anul trecut.
De asemenea, pentru marca Purcari, avansul vânzărilor a fost de 17%, iar în Moldova, afacerile au crescut cu 8%. Creșterea vânzărilor a fost de 30% în Bulgaria și de 12% în Cehia și Slovacia.
Aceste rezultate se conturează într-un context de costuri mai reduse, cu o scădere a costului vânzărilor de 7,88%, ajungând la 198,25 milioane lei.