Reacția lui Dacian Cioloș la incidentul de la aeroport
Incidentul de la aeroportul Henri Coandă din Otopeni a stârnit controverse după ce un taximetrist a fost amendat și i s-a reținut atestatul profesional pentru că a refuzat să preia un pasager, fostul premier Dacian Cioloș. Acesta a oferit o reacție pe pagina sa de Facebook, explicând circumstanțele incidentului.
„Am văzut tot circul iscat de faptul că am fost refuzat de un taximetrist ieri seară la aeroportul Henri Coandă. Ca să fie foarte clar: eu nu am reclamat niciun șofer către polițiști și nu cred că a fost vina taximetristului”, a scris Cioloș.
Fostul premier a subliniat că taximetriștii erau „blocați de o regulă absurd de strictă”, care interzice preluarea clienților de către cei din spate atâta timp cât există autoturisme taxi în față, chiar dacă acestea sunt blocate. Cioloș a menționat că a încercat să discute cu polițiștii pentru a afla cât timp va dura controlul care se desfășura la primul taxi din coloană.
„Când mi-a fost clar că va mai dura, am plecat și am comandat un Uber”, a explicat el. Ulterior, a aflat că taximetristul care a refuzat să-l preia a fost amendat, reiterând că nu a fost vina acestuia.
„Soluția amendării sale și a reținerii atestatului profesional mi se par exagerate și nu vor rezolva problema modului în care funcționează serviciul de taximetrie la aeroport”, a adăugat Dacian Cioloș. El a propus ca un coordonator să repartizeze clienții pe mașinile disponibile, pentru a evita astfel de situații absurde în viitor.
Reacția lui Dacian Cioloș după incidentul cu taximetristul de la aeroport
Dacian Cioloș a clarificat, într-o declarație recentă, că nu a făcut nicio plângere la adresa șoferilor de taxi care operează pe aeroport. Această afirmație vine în contextul unui incident în care un taximetrist a refuzat să preia un pasager, invocând reguli interne care interzic plecarea din rând.
În urma acestui incident, autoritățile au luat măsuri, iar refuzul taximetristului a fost sancționat. Cioloș a dorit să sublinieze că nu a fost implicat în acest proces de raportare a incidentului.