Reluarea activității stațiilor ITP de către Registrul Auto Român
Registrul Auto Român (RAR) a anunțat astăzi că aplicația informatică pentru înregistrarea inspecțiilor tehnice periodice (ITP) a redevenit funcțională, după ce a fost perturbată de un incident tehnic. Activitatea stațiilor ITP autorizate a fost reluată în condiții normale, începând cu dimineața zilei de marți, 26 noiembrie 2024.
„Orice posesor de vehicul se poate prezenta la stațiile ITP, de unde va primi pe loc documentele care atestă efectuarea inspecției, în cazul în care maşina este declarată «admis»”, au precizat reprezentanții RAR.
Angajații RAR au început deja să introducă în sistemul informatic documentele procesate offline în perioada întreruperilor. Clienții vor primi aceste documente și în format fizic în cel mai scurt timp. Activitatea se desfășoară și în atelierele TLV, care se ocupă cu montarea, repararea și verificarea tahografelor sau limitatoarelor de viteză.
Schimbul de date cu Direcția Generală Permise de Conducere și Înmatriculări a fost, de asemenea, restabilit, permițând accesul la datele necesare în sistemele informatice ale RAR. Clienții care au nelămuriri pot contacta call-centerul la numărul 0219672, secțiunea „Informații”.