Ryanair dă în judecată un pasager recalcitrant
Ryanair a intentat un proces împotriva unui pasager care a provocat o aterizare de urgență în timpul unui zbor între Dublin și Lanzarote. Compania aeriană solicită despăgubiri de 15.000 de euro pentru a acoperi costurile generate de această situație, inclusiv cheltuielile de cazare pentru pasagerii afectați, după ce aeronava a fost deviată spre Porto, Portugalia.
Comportamentul pasagerului, descris de Ryanair ca fiind „complet inacceptabil”, a forțat piloții să efectueze aterizarea de urgență, afectând 160 de pasageri care au fost nevoiți să suporte perturbări inutile și să piardă o zi de vacanță. Compania a declarat că va continua să ia măsuri dure împotriva comportamentului indisciplinat al pasagerilor la bordul aeronavelor.
„Este inacceptabil ca pasagerii – dintre care mulți călătoresc cu familia sau prietenii pentru a se bucura de o vacanță relaxantă – să sufere întreruperi inutile din cauza comportamentului nedisciplinat al unui singur pasager,” a precizat un purtător de cuvânt al companiei.