Volkswagen ID.7 depășește vânzările modelului Passat
Într-un an provocator pentru industria auto, Volkswagen a reușit să obțină rezultate notabile în segmentul vehiculelor electrice. Martin Sanders, șeful de vânzări al mărcii, a anunțat că modelul ID.7 se vinde mai bine decât Passat-ul în Europa, conform stocului actual de comenzi. Aceasta reprezintă o realizare semnificativă, având în vedere că Passat a fost un model emblematic pentru marca germană.
Volkswagen a depășit pragul de un milion de automobile electrice vândute, cu un total de 1,35 milioane de mașini electrice comercializate începând din 2019, odată cu lansarea lui ID.3. Aceste cifre subliniază angajamentul companiei de a deveni lider în domeniul mobilității electrice, în ciuda provocărilor întâmpinate pe piețele din SUA și Europa.
Cu un total de 383.100 de autovehicule electrice vândute în 2024, Volkswagen a demonstrat că, în ciuda dificultăților economice globale, segmentul electric al mărcii continuă să crească și să atragă clienți. Această evoluție îmbunătățește poziția Volkswagen pe piața din Germania, unde a devenit cea mai vândută marcă electrică, depășind chiar și Tesla.
Șeful de vânzări al VW: ID.7 depășește Passat în vânzări
Volkswagen a anunțat că modelul electric ID.7 se vinde mai bine decât tradiționalul Passat, marcând un moment semnificativ în tranziția către mobilitatea electrică. ID.7 este descris ca fiind cel mai avansat automobil electric al mărcii, dotat cu tehnologii de asistență de ultimă generație și un coeficient aerodinamic de 0,23.
Modelul ID.7 Pro S, versiunea de top, dispune de o baterie de 86 kWh și oferă o putere totală de 286 CP, cu o autonomie declarată de 709 km. Acesta poate fi încărcat rapid, atingând de la 10% la 80% din capacitatea bateriei în doar 26 de minute, datorită unui charger care permite o putere de încărcare de 200 kW la stații de curent continuu.
Volkswagen a reușit să atingă pragul de un milion de mașini electrice vândute, ceea ce subliniază angajamentul constructorului german față de mobilitatea sustenabilă. În viitor, compania plănuiește să accelereze vânzările de mașini electrice, cu scopul de a respecta țintele de emisii impuse de Comisia Europeană.
Șeful vânzărilor, Sanders, a subliniat că un obiectiv realist este ca 25% din totalul vânzărilor să provină din automobile electrice, iar viitoarele modele pregătite de VW, precum ID.2, vor contribui la această creștere. ID.2, care va fi lansat anul viitor, va avea un preț sub 25.000 de euro și este așteptat să aducă inovații semnificative pe piață.