Sportradar semnează o nouă achiziție în România
Corporația Sportradar, un furnizor de soluții tehnologice pentru industria pariurilor, a anunțat recent deschiderea unei subsidiare în România. Aceasta a încheiat, de asemenea, un acord definitiv pentru achiziționarea IMG Arena, un furnizor britanic de servicii și date pentru industria pariurilor, de la Endeavour Group, într-o tranzacție evaluată la 225 de milioane de dolari.
Prin această achiziție, Sportradar va adăuga la portofoliul său global de drepturi de pariuri sportive, care include deja sporturi precum fotbal, baschet și tenis. În prezent, aceste sporturi reprezintă 70% din portofoliul de date al companiei, iar Sportradar intenționează să își extindă oferta și în alte domenii, cum ar fi golf.
Tranzacția este planificată să se finalizeze în trimestrul IV al anului 2025. Sportradar, fondată în 2001 și listată la Nasdaq, este lider mondial în tehnologia sportivă și are peste 2.300 de angajați în 19 țări, având un portofoliu de peste 1.600 de clienți din 120 de țări. Michael Jordan, legendara vedetă a baschetului, a fost numit consilier special în consiliul de administrație al Sportradar în urmă cu patru ani.
Sportradar și Expansiunea în România
Sportradar, o companie globală de tehnologie și date sportive, a intrat recent pe piața din România. Aceasta este susținută de legendarul jucător de baschet Michael Jordan, care oferă expertiza sa în domeniu.
Achiziții și Colaborări Strategice
Până în prezent, Sportradar a realizat mai multe achiziții semnificative, consolidându-și astfel poziția pe piață. Compania a devenit acționar cu 40% al NSoft, o firmă din Bosnia și Herțegovina, care furnizează soluții de pariuri omnicanal. De asemenea, Sportradar a obținut drepturi de distribuție pentru sporturi populare, inclusiv NASCAR, NFL și NHL.
Performanțe Financiare
În 2024, Sportradar a raportat venituri de 1,1 miliarde euro, ceea ce reprezintă o creștere de 26% față de anul precedent, și un profit de 34 de milioane de euro, menținându-se aproape la același nivel ca în 2023.