Hot News
O zonă din Constanța nu are apă caldă
Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.
Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026
Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore
5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Un pahar mare cu lapte consumat zilnic poate reduce riscul de cancer intestinal cu 20%, conform unui studiu.
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Actual > Un pahar mare cu lapte consumat zilnic poate reduce riscul de cancer intestinal cu 20%, conform unui studiu.
Actual

Un pahar mare cu lapte consumat zilnic poate reduce riscul de cancer intestinal cu 20%, conform unui studiu.

Data: 8 ianuarie 2025 - 14:34
Petrache Poenaru 262
Distribuie
un pahar mare cu lapte baut in fiecare zi poate reduce riscul de cancer intestinal cu o cincime potrivit unui studiu 677e5fb0ba7d3

Sursa foto: Google Images

„`html

Consumul de lapte și riscul de cancer intestinal

Consumul zilnic al unui pahar mare de lapte poate reduce riscul de cancer intestinal cu aproape 20%, conform celui mai amplu studiu efectuat în domeniul alimentației și al bolii, conform The Guardian. Studiul a arătat că o cantitate suplimentară de 300 de miligrame de calciu, echivalentul a aproximativ o jumătate de litru de lapte, este asociată cu un risc cu 17% mai mic de cancer intestinal.

Dr. Keren Papier, primul autor al studiului și epidemiolog nutrițional senior la Universitatea din Oxford, a declarat: „Acest studiu cuprinzător oferă dovezi solide că produsele lactate pot ajuta la prevenirea cancerului colorectal, în mare parte datorită calciului pe care îl conțin.” De asemenea, cercetătorii au constatat că sursele non-lactate de calciu, cum ar fi laptele de soia fortificat, au un efect protector similar.

Studiul a analizat datele dietetice a peste 540.000 de femei pe parcursul a aproape 17 ani, investigând modul în care diverse alimente, băuturi și nutrienți afectează riscul de cancer intestinal. Rezultatele sugerează că calciul joacă un rol important în protecția împotriva acestei boli, confirmând totodată că consumul crescut de alcool și carne roșie sau procesată poate crește semnificativ riscul de cancer intestinal.

„`

Consumul de lapte și riscul de cancer intestinal

Un studiu recent a arătat că consumul zilnic de un pahar mare cu lapte poate reduce riscul de cancer intestinal cu până la 20%. Această descoperire sugerează că laptele are un efect benefic asupra sănătății intestinale, prin interacțiunea sa cu acizii biliari și acizii grași liberi din colon, care contribuie la diminuarea potențialului lor cancerigen.

Detaliile studiului au fost publicate în revista științifică Nature Communications.

Etichete:cancercolorectalintestinallapte
Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent ce prim 11 a aliniat adrian mutu in amicalul petrolul ploiesti orduspor grozav a marcat 677e5f5a2ad29 Primii 11 jucători aliniați de Adrian Mutu în amicalul Petrolul Ploiești – Orduspor. Grozav a marcat!
Articolul următor avarie raja pe strada steagului din constanta 677e5fbd4d1f5 Avarie RAJA pe strada Steagului, Constanța
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
o zona din constanta a ramas fara apa calda 6a0ddcc02b420

O zonă din Constanța nu are apă caldă

20 mai 2026 380
6a0ddcbc333ef

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 36
apicultorii avertizeaza vremea si lipsa florilor reduc productia de miere in 2026 6a0ddc71269b7

Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026

20 mai 2026 265
iranienii anunta ca 26 de nave au traversat stramtoarea ormuz in 24 de ore 6a0ddc5420627

Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore

20 mai 2026 212
5 stiri by libertatea monden a sabotat sau nu republica moldova romania la eurovision 2026 care a fost marii absenti de la nunta andreei balan cu victor cornea 6a0ddbd054f5d

5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?

20 mai 2026 190
6a0dd92c859ab

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 267

Te-ar putea interesa și...

sorin grindeanu nu e vorba de cearta in coalitie ci de viziuni diferite ce spune despre relatia cu ilie bolojan 690a596f98258
Actual

Sorin Grindeanu: „Nu este vorba de ceartă în coaliție, ci de viziuni diferite.” Declarații privind relația cu Ilie Bolojan

4 noiembrie 2025 251
exclusiv diana buzoianu despre constructiile din parcurile capitalei in goana dupa profit se arunca la gunoi sanatatea a milioane de oameni 68dc3b8c5b604
Actual

Diana Buzoianu, despre construcțiile din parcurile Capitalei: „În goana după profit, se aruncă la gunoi sănătatea a milioane de oameni”

30 septembrie 2025 409
exclusiv angajatii mipe atentionati pentru tinuta la birou nu poti sa vii in slapi scrisoarea pe care le a trimis o ministrul pislaru 68bacf4b615de
Actual

Angajații MIPE, atenționați privind ținuta la birou: „Nu poți să vii în șlapi”. Scrisoarea transmisă de ministrul Pîslaru.

5 septembrie 2025 83
ce cred romanii despre efectele plafonarii preturilor la energie sondaj 6900cdb1eb717
Actual

Opiniile românilor despre efectele plafonării prețurilor la energie (sondaj)

29 octombrie 2025 92
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?