Hot News
O zonă din Constanța nu are apă caldă
Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.
Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026
Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore
5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Acum 3,5 milioane de ani, strămoșii noștri erau vegetarieni, conform unui nou studiu.
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Curiozitati > Acum 3,5 milioane de ani, strămoșii noștri erau vegetarieni, conform unui nou studiu.
Curiozitati

Acum 3,5 milioane de ani, strămoșii noștri erau vegetarieni, conform unui nou studiu.

Data: 26 ianuarie 2025 - 23:59
Petrache Poenaru 276
Distribuie
in urma cu 35 milioane de ani stramosii nostri erau vegetarieni releva un nou studiu 679665fe03c52

Sursa foto: Google Images

Strămoșii noștri erau vegetarieni acum 3,5 milioane de ani

Un nou studiu publicat în revista științifică Science evidențiază faptul că Australopithecus, care a trăit în urmă cu aproximativ 3,5 milioane de ani în Africa de Sud, avea o dietă predominant vegetariană. Conform cercetărilor efectuate de o echipă de la Institutul de Chimie Max Planck și Universitatea Witwatersrand din Africa de Sud, aceste ființe umane timpurii consumau foarte puțină carne sau chiar deloc.

Analiza izotopilor de azot din smalțul dinților fosilizați a șapte indivizi Australopithecus a arătat că aceștia se bazau în principal pe plante, având puține dovezi de consum de carne. Această descoperire este semnificativă, deoarece consumul de carne este considerat un moment cheie în evoluția umană, fiind asociat cu dezvoltarea creierului și a uneltelor.

Studiul a implicat analiza smalțului dinților găsiți în peștera Sterkfontein, o zonă cunoscută pentru fosilele hominilor timpurii. Cercetătorii au comparat datele izotopice ale Australopithecus cu cele ale animalelor contemporane, inclusiv maimuțe și prădători mari. Conform geochimistului Tina Lüdecke, smalțul dinților este capabil să păstreze amprenta izotopică a dietei unui animal timp de milioane de ani.

Astfel, descoperirile sugerează că strămoșii noștri din genul Australopithecus erau în principal erbivori, iar această informație contribuie la înțelegerea evoluției dietei umane.

Strămoșii noștri erau vegetarieni acum 3,5 milioane de ani

Un nou studiu realizat de echipa de cercetători condusă de Alfredo Martínez-García la Institutul Max Planck pentru Chimie a analizat dieta Australopithecus, strămoșii noștri din urmă cu 3,5 milioane de ani. Prin măsurarea raportului izotopilor de azot din smalțul dinților fosilizați, cercetătorii au descoperit că aceste raporturi au fost constant scăzute, similare cu cele ale erbivorelor și semnificativ mai mici decât cele ale carnivorelor contemporane.

Aceste constatări sugerează că dieta Australopithecus a fost predominant vegetariană, bazată în mare parte pe alimente vegetale. Deși echipa de cercetători nu exclude complet consumul ocazional de surse de proteine animale, precum ouă sau termite, dovezile disponibile indică clar că vânătoarea de mamifere mari nu era o practică obișnuită pentru acești hominini.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent alexandru pascanu si a ales favorita inainte de fcsb manchester united sunt fan de mic 679661a3835d4 Alexandru Pașcanu și-a ales favorita înainte de FCSB – Manchester United: „Sunt fan de mic”
Articolul următor motivul pentru care o stea tanara ar putea sa dispara in curand 6796660bebdca Motivul pentru care o stea tânără ar putea dispărea în curând
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
o zona din constanta a ramas fara apa calda 6a0ddcc02b420

O zonă din Constanța nu are apă caldă

20 mai 2026 380
6a0ddcbc333ef

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 36
apicultorii avertizeaza vremea si lipsa florilor reduc productia de miere in 2026 6a0ddc71269b7

Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026

20 mai 2026 265
iranienii anunta ca 26 de nave au traversat stramtoarea ormuz in 24 de ore 6a0ddc5420627

Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore

20 mai 2026 212
5 stiri by libertatea monden a sabotat sau nu republica moldova romania la eurovision 2026 care a fost marii absenti de la nunta andreei balan cu victor cornea 6a0ddbd054f5d

5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?

20 mai 2026 190
6a0dd92c859ab

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 267

Te-ar putea interesa și...

a fost gasit mecanismul prin care creierul evalueaza experientele sociale 6817a807cb093
Curiozitati

A fost descoperit mecanismul prin care creierul evaluează experiențele sociale.

5 mai 2025 414
test de cultura generala de ce apar flori de gheata pe geamuri iarna 697245f2e7e14
Curiozitati

Test de cultură generală: De ce apar flori de gheață pe geamuri în timpul iernii?

22 ianuarie 2026 72
ar putea cainii sa ne ajute sa traim mai mult un start up incearca sa afle 677c16101f677
Curiozitati

Câinii ne pot ajuta să trăim mai mult? Un start-up explorează această întrebare!

6 ianuarie 2025 422
care sunt obiceiurile alimentare care te pot imbatrani mai repede si cum sa le corectezi 69fde04be1d12
Curiozitati

Obiceiurile alimentare care accelerează îmbătrânirea și modalitățile de corectare a acestora.

8 mai 2026 37
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?