Hot News
O zonă din Constanța nu are apă caldă
Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.
Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026
Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore
5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Cum poți slăbi și avea o alimentație sănătoasă simultan? Trucul care funcționează întotdeauna!
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Curiozitati > Cum poți slăbi și avea o alimentație sănătoasă simultan? Trucul care funcționează întotdeauna!
Curiozitati

Cum poți slăbi și avea o alimentație sănătoasă simultan? Trucul care funcționează întotdeauna!

Data: 4 septembrie 2025 - 10:44
Petrache Poenaru 97
Distribuie
cum slabesti si mananci bine in acelasi timp trucul care da roade negresit 68b95131dfe74

Sursa foto: Google Images

Cum slăbești și mănânci bine în același timp?

Un studiu recent realizat de University College London și UCL Hospitals NHS Trust a demonstrat că persoanele care consumă mese din ingrediente proaspete și minim procesate slăbesc de două ori mai mult decât cele care aleg produse ultraprocesate. Participanții la studiu au urmat timp de opt săptămâni două diete cu același profil nutrițional: una bazată pe alimente ultraprocesate (UPF) și alta pe alimente minim procesate.

Grupul care a urmat dieta minim procesată a inclus alimente precum ovăz cu lapte și iaurt natural, în timp ce cei care au consumat alimente ultraprocesate au mâncat batoane de mic dejun și lasagna gata preparată. Rezultatele au arătat că participanții la dieta minim procesată au pierdut, în medie, de două ori mai multă greutate decât cei care au consumat produse ultraprocesate.

Beneficiile dietelor cu alimente minim procesate

Cercetarea a relevat și faptul că cei care au urmat dieta cu alimente minim procesate au raportat o reducere semnificativă a aportului caloric, cu 290 de calorii pe zi, și o pierdere de 2% din greutate, în special din masa grasă. În contrast, participanții la dieta UPF au slăbit doar 1% din greutate și au consumat cu 120 de calorii mai puțin pe zi.

Mai mult, cei care au adoptat dieta minim procesată au experimentat mai puține pofte alimentare și un autocontrol mai bun, ceea ce contrazice ideea conform căreia pierderea în greutate este asociată cu creșterea poftelor alimentare. Această constatare sugerează că o dietă bazată pe alimente proaspete poate contribui nu doar la slăbire, ci și la o relație mai sănătoasă cu mâncarea.

Recomandări pentru o dietă sănătoasă

Cercetătorii recomandă implementarea unor măsuri precum etichete de avertizare, restricții publicitare, taxe progresive și subvenții pentru a facilita accesul la diete sănătoase. Aceste inițiative ar putea ajuta la combaterea obezității și a bolilor asociate, promovând un sistem alimentar mai sănătos.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent jurnalistii de la the athletic surprinsi de cazul dragusin o decizie curioasa a lui tottenham 68b94f23c00bd Jurnaliștii de la The Athletic, surprinși de cazul Drăgușin: „O decizie interesantă a lui Tottenham”
Articolul următor video pe cine a transferat cfr cluj zouma titular la o retrogradata din arabia saudita a jucat ultima data in fotbalul mare acum 16 luni 68b952a75d985 CFR Cluj a transferat un jucător: Zouma, titular la o echipă retrogradată din Arabia Saudită, a evoluat ultima dată în fotbalul mare acum 16 luni
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
o zona din constanta a ramas fara apa calda 6a0ddcc02b420

O zonă din Constanța nu are apă caldă

20 mai 2026 380
6a0ddcbc333ef

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 36
apicultorii avertizeaza vremea si lipsa florilor reduc productia de miere in 2026 6a0ddc71269b7

Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026

20 mai 2026 265
iranienii anunta ca 26 de nave au traversat stramtoarea ormuz in 24 de ore 6a0ddc5420627

Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore

20 mai 2026 212
5 stiri by libertatea monden a sabotat sau nu republica moldova romania la eurovision 2026 care a fost marii absenti de la nunta andreei balan cu victor cornea 6a0ddbd054f5d

5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?

20 mai 2026 190
6a0dd92c859ab

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 267

Te-ar putea interesa și...

un implant mai mic decat un bob de sare iti poate citi creierul in timp real 69cd7464d6600
Curiozitati

Un implant mai mic decât un bob de sare poate citi activitatea creierului în timp real

1 aprilie 2026 329
razboiul care a schimbat echilibrul de putere in intreaga lume 691c93eab35cb
Curiozitati

Războiul care a modificat echilibrul de putere global

18 noiembrie 2025 124
un quasar situat la 12 miliarde de ani lumina departare are de 140 de trilioane de ori mai multa apa decat pamantul 676e700c887a0
Curiozitati

Un quasar aflat la 12 miliarde de ani-lumină distanță conține de 140 de trilioane de ori mai multă apă decât planeta Pământ.

27 decembrie 2024 432
furnicile au o abilitate uimitoare de a mirosi moartea 6937002de5e43
Curiozitati

Furnicile au o abilitate uimitoare de a percepe mirosul morții

8 decembrie 2025 78
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?