Hot News
O zonă din Constanța nu are apă caldă
Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.
Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026
Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore
5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Dovedit științific: Ce efect are ceaiul verde asupra arderii grăsimilor?
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Curiozitati > Dovedit științific: Ce efect are ceaiul verde asupra arderii grăsimilor?
Curiozitati

Dovedit științific: Ce efect are ceaiul verde asupra arderii grăsimilor?

Data: 19 mai 2025 - 12:16
Petrache Poenaru 368
Distribuie
dovedit stiintific ne ajuta sau nu ceaiul verde sa ardem grasimea 682ae18ae658f

Sursa foto: Google Images

Dovedit științific: Ceaiul verde și arderea grăsimilor

Atunci când discutăm despre „arderea grăsimilor”, ne referim la un proces metabolic numit oxidare a grăsimilor, esențial pentru pierderea în greutate. Potrivit Bethan Crouse, nutriționist specializat în performanță sportivă la Universitatea Loughborough, exercițiile fizice regulate cresc rata de oxidare a grăsimilor. La intensitate mică sau moderată, corpul folosește în principal grăsimi pentru a alimenta mușchii activi.

Întrebarea este: poate un aliment, precum ceaiul verde, să contribuie la arderea grăsimilor? Răspunsul este nu. Crouse explică faptul că pentru ca un aliment să oxideze grăsimea, ar trebui să reproducă efectele exercițiului fizic, ceea ce nu este posibil doar prin consum.

Mitul ceaiului verde

Ideea că ceaiul verde ajută la slăbit provine, probabil, din conținutul său de cofeină, care, în doze mai mari, a fost asociată cu o ușoară creștere a oxidării grăsimilor. Totuși, Crouse subliniază că efectul este minor și studiile nu sunt concludente. „Este o diferență foarte mică și nu este ceva pe care să te bazezi dacă vrei să îți schimbi compoziția corporală,” afirmă ea.

Chiar dacă o persoană face exerciții fizice și arde grăsimi, dacă se află într-un surplus caloric, adică consumă mai multe calorii decât arde, nu va pierde în greutate. Crouse recomandă să nu ne lăsăm păcăliți de reclamele la „superalimente” sau suplimente minune, subliniind că soluția este simplă și dovedită: mai multă mișcare și reducerea treptată a aportului caloric.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent studiu alarmant mancarea pentru bebelusi prea bogata in zahar si saraca in nutrienti 682ae17191ad7 Studiu alarmant: Mâncarea pentru bebeluși conține prea mult zahăr și prea puțini nutrienți
Articolul următor cum creeaza pasarile flamingo tornade subacvatice pentru a si prinde prada 682ae1a6af40f Cum păsările flamingo formează „tornade” subacvatice pentru a-și captura prada
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
o zona din constanta a ramas fara apa calda 6a0ddcc02b420

O zonă din Constanța nu are apă caldă

20 mai 2026 379
6a0ddcbc333ef

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 36
apicultorii avertizeaza vremea si lipsa florilor reduc productia de miere in 2026 6a0ddc71269b7

Avertismentul apicultorilor: vremea și lipsa florilor vor diminua producția de miere în 2026

20 mai 2026 265
iranienii anunta ca 26 de nave au traversat stramtoarea ormuz in 24 de ore 6a0ddc5420627

Iranienii anunță că 26 de nave au trecut prin Strâmtoarea Ormuz în 24 de ore

20 mai 2026 212
5 stiri by libertatea monden a sabotat sau nu republica moldova romania la eurovision 2026 care a fost marii absenti de la nunta andreei balan cu victor cornea 6a0ddbd054f5d

5 Știri by Libertatea – Monden: A sabotat sau nu Republica Moldova România la Eurovision 2026? Care au fost marii absenți de la nunta Andreei Bălan cu Victor Cornea?

20 mai 2026 190
6a0dd92c859ab

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu.

20 mai 2026 266

Te-ar putea interesa și...

dintii unei vaci ofera indicii despre transportul pietrelor de la stonehenge 68adc0db1f90b
Curiozitati

Dinții unei vaci oferă indicii despre transportul pietrelor de la Stonehenge

26 august 2025 260
cel mai scump muzeu din lume investitii de aproape 3 miliarde de euro 67a8d3f27fea4
Curiozitati

Cea mai costisitoare instituție muzeală din lume. Investiții de aproape 3 miliarde de euro.

9 februarie 2025 312
soarele a dezlantuit o eruptie colosala de clasa x in directia pamantului 696e3bd994d96
Curiozitati

Soarele a generat o erupție colosală de clasă X îndreptată spre Pământ

19 ianuarie 2026 300
de ce tot mai multe tari renunta la ora de vara avantaje si dezavantaje 67d70691a6453
Curiozitati

De ce tot mai multe țări renunță la ora de vară: beneficii și inconveniente

17 martie 2025 238
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?