Registrul Auto Român: Activitatea stațiilor ITP a revenit la normal
Registrul Auto Român a anunțat că, începând din dimineața zilei de marți, 26 noiembrie 2024, aplicația informatică destinată înregistrării inspecțiilor tehnice periodice a redevenit funcțională. Această reluare a activității permite stațiilor ITP autorizate să își desfășoare din nou activitatea în condiții normale.
Posesorii de vehicule se pot prezenta la stațiile ITP pentru a obține, pe loc, documentele care atestă efectuarea inspecției, cu condiția ca vehiculul să fie declarat „admis”. Angajații Registrului Auto Român au început să introducă în sistem documentele procesate offline în perioada întreruperilor de funcționare, urmând ca clienții să primească aceste documente și în format fizic în cel mai scurt timp.
De asemenea, activitatea poate fi desfășurată și în atelierele TLV care se ocupă cu montarea, repararea și verificarea tahograficelor sau limitatoarelor de viteză. După jumătatea zilei de marți, a fost restabilit și schimbul de date cu Direcția Generală Permise de Conducere și Înmatriculări, permițând accesul acestei instituții la datele necesare din sistemele informatice ale RAR.
Registrul Auto Român își cere scuze pentru neplăcerile cauzate de această situație neprevăzută. Clienții care au nelămuriri sau necesită informații suplimentare pot contacta call-centerul la numărul 021/9672, secțiunea pentru Informații.